zaterdag 12 november 2011

a look in my (not intersting) life

hallo uhmm iemand die de moeite neemt dit te lezen (dankjedankje,dankje!!)
zit al een tijdje te denken waar ga ik in heemels naam over bloggen het moet namelijk wel iets zijn wat mensen interresant vinden
hmm...heb nog steeds geen keuze gemaakt mischien blog ik wel gewoon over mezelf ook leuk
(denk ik)
anywaysss...about me je kan wat lezen in dat hoekje daar ->
veder uhmm ik ben eigelijk niet zo iterresant
gewoon een jong meisje met een passie voor muziek,acteren,tekenen,kleding een opssesie met gewicht en een groote liefde naar m'n familie en vrienden
niet echt bizonder ofzo,hmm
ik heb bijna (maandag) een maand met de liefste jongen op de wereld en vind roddels nergens opslaan
verslaafd aan horror films maar doods bang in het donker :$

dus ja niet speciaal of iets

oke nu je die nutteloze info hebt gelezen ja kan ik niet veel meer vertellen ik ga nog even goe dna denken over wat ik ga bloggen
iemand maybe tips ??
hope so

wijze woorden van deze keer: be careful with your words. once they are are said they can be forgiven,not forgotten.


stay calm listen to music & live your life

xx. Emmaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten