donderdag 3 november 2011

@ school

dear peoplee
ik zit hier dus op school op de pc  -te bloggengananan heel slecht- en te werken aan een ofander gs. project
ik doe wel wat hoor kijk maar heb een hele mooie foto gevonden
naja veder is dat niet interesant ofzo maaarr.

Toen ik net inernet aan deed zat ik op msn.nl en las een artiekel over celebertie huwelijken
en
WOW!
het kortste huwelijk duurde maar 55 uur toch wel heavy als je het mij vraagt...
wie is er nou zo kort getrouwd??
het is wss alleen voor tv aandacht enzo maar toch.
RAAR...ik vind dat eigenlijk niet kunne trouwen doe je uit liefde,niet voor aandacht
am I right??

 wat vinden jullie??

ik ga weer veder werken anders word die man booooooooos :S

de wijze woorden van vandaag : you will never know true happiness,until you have truly loved

stay calm listen to music & live your life

Xx Emma..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten