woensdag 2 november 2011

my first blog post :D

hhelllowww world
het is zo ver ik heb een blog OMG!!
mijn vriendin lotte heeft me er toe gedwongen hahaha
ben er nog niet helemaal uit of ik engels of nederland ga posten maybe allebij :3
uhmmm oke ik heb een erg druk druk druk druk school leven dus zal proberen minstens 1x in de week te posten
oke,oke even iets over mij dan maar je kan zien mijn blog heet in the morning. titel van een nummer van mijn favorite band  PARAMOREEEE!!! (L)
(van links naar rechts : taylor,hayley,jeremy )
ik luister van alles qua muziek van BMTH tot taylor swift maar ik ben vooral dol op alternative en indie-rock (: ben aan t begin van dit school jaar naar een concert van de beter nederlandse rockie bands geweest
Go Back To The Zoo <3
*fotos willen niet laden D':*

oke nu jullie (tegen wie praat ik niemand leest dit....) deze nuteloze info weten uhmmm ga ik denk ik veder met m'n wiskunde huiswerk me no likey
hahaha oke trouwens vergeef me m'n spellings fouten heb beetje lichte dislexy :$
zal binnekort intresanter doen maar heb nu nog niks om over te bloggen geheheh

dus de woorden van deze keer:  Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end - unknown

stay clam listen to music
love Emmaa..


1 opmerking: